Klantenservice

Hier vindt u een antwoord op de meeste gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij, bel of mail ons dan. Wij helpen u graag verder.
E mail: verkoop@schoononline.nl (wij reageren dezelfde dag nog op uw mail)
Telefoon: 0900-1451 gratis (bereikbaar van ma t/m vr van 9.00 tot 15.00 uur)

1-Hulp bij het plaatsen van een bestelling:

U bestelt uw hygiëne producten gemakkelijk via SchoonOnline.nl. Door bij het product van uw keuze op de “in winkelmandje” button te drukken, plaats u ze in uw winkelmandje. SchoonOnline.nl werkt niet met een minimum bestelbedrag. Zodra u alle producten in uw winkelmandje hebt gestopt, kunt u deze afrekenen door op het plaatje van het winkelmandje (rechtsboven in de rode menubalk) te klikken.

In het winkelmandje kunt u het aantal items dat u van een product wilt kopen nog wijzigen of het product zelfs helemaal verwijderen door het aantal items op nul te zetten. Als u uw winkelmandje wilt afrekenen, drukt u op de button "bestellen". U wordt nu stap voor stap door het afrekenproces heengeleid.

U ontvangt na plaatsing van uw bestelling binnen enkele minuten per mail een bestelbevestiging van ons. Hierin kunt u nogmaals alle gegevens van uw bestelling controleren. Bij deze email ontvangt u de factuur als bijlage. De factuur wordt alleen digitaal verzonden en volgt dus niet per post.

Zodra SchoonOnline.nl uw betaling heeft ontvangen, wordt u wederom per mail geïnformeerd. Na ontvangst van uw betaling worden de bestelde producten gereed gemaakt voor verzending en vrijwel altijd binnen 24 uur bij u afgeleverd. Mocht dit niet haalbaar zijn, dan informeert SchoonOnline.nl u zo spoedig mogelijk hierover. Indien wij voor 13.00 uur uw bestelling en betaling ontvangen, worden uw producten binnen 24 uur geleverd (mist voorradig).

SchoonOnline.nl onderhoudt haar site met de grootste mogelijke zorg. De afbeeldingen op onze site kunnen incidenteel afwijken van de artikelen die uiteindelijk aan u worden geleverd.

2-Betaling:

U kunt bij SchoonOnline.nl betalen via overschrijving, iDEAL, PayPal en Creditcard.
iDEAL ; met iDEAL kunt u online aankopen, zonder extra kosten, en veilig afrekenen met uw bankpas op de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Tijdens het afrekenen op SchoonOnline.nl kiest u voor iDEAL betaling. U wordt automatisch doorgeleid naar de betaalsite van de door u gekozen bank. Na afronding van de betaling komt u weer terecht op de site van SchoonOnline.nl.

Overschrijving ; Tijdens het afrekenen op SchoonOnline.nl kiest u voor overschrijving. U ontvangt dan per mail een bestelbevestiging en factuur met hierin de betalingsgegevens. Het bedrag in deze bevestiging moet u overmaken naar ABN-AMRO rekeningnummer NL96 ABNA 0560 4076 02 t.n.v. The Wiper Company onder vermelding van uw ordernummer en/of factuurnummer.

PayPal ; Tijdens het afrekenproces kiest u voor de betaalmethode PayPal. U wordt nu doorgeleid naar de beveiligde PayPal betaalomgeving. Hier kunt u inloggen op uw PayPal account en de betaling uitvoeren.

CreditCard ; U kunt afrekenen met uw VisaCard, MasterCard of American Express. Kies tijdens het afrekenproces voor de betaalmethode 'PayPal of Creditcard'. U wordt nu doorgeleid naar de beveiligde PayPal betaalomgeving. Kies hier voor de optie 'betalen als gast'.
U komt nu op de pagina 'betalen met creditcard';
1-voer hier alle gevraagde informatie in
2-kies bij de vraag 'paypal rekening openen?' voor 'nee bedankt'
3-klik dan op doorgaan
U heeft uw bestelling nu betaald en wordt weer teruggeleid naar de site van Schoononline.nl

Koop op rekening ; U kunt bij ons als zakelijke klant standaard orders tussen de 100,- EUR en de 500,- EUR op rekening bestellen. Voor verkoop op rekening rekenen wij 2,50 EUR administratiekosten. Op de afrekenpagina kiest u voor de betaalmogelijkheid “Op Rekening”. U ontvangt dan de factuur van uw bestelling per email. De factuur wordt standaard naar het email adres van de contactpersoon gestuurd. U kunt er echter ook voor kiezen om de factuur naar een ander mailadres te laten sturen (b.v. uw administratie). Bij het aanmaken van uw order kunt u in stap 3 van het afrekenproces een referentienummer opgeven, welke op uw factuur wordt vermeld.

3-Koop op rekening:

U kunt bij ons als zakelijke klant op rekening bestellen. Voor betalen op rekening hebben wij gegevens van u nodig die wij bij andere betaalmogelijkheden niet van u verlangen. Deze gegevens worden enkel gebruikt om te controleren of uw aanvraag voor koop op rekening wordt geaccepteerd. Na acceptatie nemen wij uw bestelling direct in behandeling en zullen wij deze aan u verzenden volgens de aangegeven levertijden.
U ontvangt een factuur per email. Deze factuur dient binnen de opgegeven betaaltermijn op de factuur te worden voldaan. De factuur wordt standaard naar het email adres van de contactpersoon gestuurd. U kunt er echter ook voor kiezen om de factuur naar een ander mailadres te laten sturen.
De standaard betaaltermijn is 2 weken.
De standaard administratiekosten voor koop op rekening bedragen 2,50 EUR per bestelling.
De standaard grensbedragen voor een order op rekening zijn minimaal 100,- EUR en maximaal 500,- EUR.
Wij kunnen met u overeenkomen af te wijken van deze standaard instellingen. De afwijkingen gelden alleen voor orders die via uw account besteld worden.

Indien uw aanvraag voor koop op rekening niet geaccepteerd wordt, wort u hier zsm over geïnformeerd. Redenen voor het niet kunnen gebruiken van de betaalmogelijkheid koop op rekening kunnen zijn:
- het afleveradres komt niet overeen met het factuuradres
- u heeft nog openstaande facturen bij Schoononline
- uw bestelling bedraagt minder dan 100,- EUR
- uw bestelling bedraagt meer dan 500,- EUR
- uw bedrijf is korter dan 2 jaar geregistreerd bij de Kamer van Koophandel

Geen van bovenstaande punten alleen is doorslaggevend. Meerdere criteria bepalen de uitkomst. Wij voeren deze controle uit om u en onszelf tegen misbruik te beschermen.

4-Kortingen:

SchoonOnline.nl hanteert consequent scherpe tarieven. Dit realiseren wij onder waar mogelijk direct in te kopen, tussenschakels te elimineren en rechtstreeks vanaf de leverancier uit te leveren. Op onze homepage vindt u altijd wisselende aanbieding en acties. Op nagenoeg alle producten hanteren wij een staffelkorting voor de aankoop van meerdere verpakkingen per product. Ook voor pallet afnames zijn speciale prijzen opgenomen.

5-Een account aanmaken:

U kunt bij SchoonOnline.nl altijd bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Het gebruik van een account voor uw bestellingen geeft u echter wel een aantal voordelen: • bestelgeschiedenis inzien • sneller bestellen, omdat u niet meer uw bedrijfsgegevens hoeft in te vullen • downloaden van kopie facturen • het aanmelden en monitoren van een retour

Uw account informatie is beveiligd met een SSL certificaat. Dit garandeert u dat de gegevens die u invoert uitsluitend bij SchoonOnline terrecht komen en onderweg niet gehacked kunnen worden door derden. U kunt dit altijd zelf controleren doordat op iedere invoer- en betaalpagina van SchoonOnline de url begint met https i.p.v. http.

Een account kunt u aanmaken tijdens het bestelproces of op de homepage onder het kopje inlog account. Bij een nieuw bezoek aan de site kunt u direct op uw account inloggen.

Bent u uw wachtwoord van uw account vergeten? Via de link wachtwoord vergeten op het login scherm, ontvangt u per e-mail een activatie link waarmee u opnieuw uw wachtwoord kunt instellen.

6-Verzending:

SchoonOnline.nl levert uw bestelde goederen af op elke gewenste locatie in Nederland en België op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur. Orders die voor 13.00 uur besteld zijn worden de volgende dag bij u afgeleverd, mist voorradig. Het overgrote deel van ons assortiment zijn voorraad artikelen. Als een artikel een langere levertijd heeft staat dit op de site vermeld. Mocht een artikel onverhoopt toch een uitverkocht zijn, dan informeren wij u direct hierover.

U ontvangt op de ochtend van de afleverdag een email van onze vervoerder met hierin een tijdsblok van twee uur waarbinnen de order wordt afgeleverd.

Standaard worden bestellingen tussen 8.30 en 17.00 uur geleverd. Het is echter mogelijk om een tijdslevering af te spreken. Hier zijn echter extra kosten aan verbonden die wij u separaat factureren. Indien u een tijdslevering wenst, dient u dit op de dag van uw order voor 15.00 uur per telefoon of per e-mail aan ons door te geven;
- levering voor 08.00 uur: 86,50 EUR excl btw
- levering voor 09.30 uur: 51,00 EUR excl btw
- levering voor 11.00 uur: 33,00 EUR excl btw

Het is mogelijk om uw bestelling ook op zaterdag geleverd te krijgen. Hiervoor gelden geen extra kosten. U dient dit echter wel expliciet bij ons te melden dat u op zaterdag geleverd wilt krijgen.

7-Uw bestelling kan in delen toegestuurd worden:

Wanneer u bij ons meerdere producten besteld, kan het voorkomen dat uw bestelling in delen wordt uitgeleverd. Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en ons assortiment zo groot mogelijk, hebben wij geen eigen magazijn, maar worden de door u bestelde goederen rechtstreeks van onze leveranciers verstuurd. U ontvangt per email een bevestiging wanneer welke artikelen worden geleverd. Artikelen waarvan de artikelnummers met dezelfde letter beginnen, worden vanuit dezelfde locatie verstuurd.

8-Verzendkosten voor Nederland:

Bestellingen vanaf € 150,- exclusief BTW worden gratis verzonden. Op bestellingen tot € 150,- exclusief btw berekenen wij € 9,95 verzendkosten. Voor verzending naar een Waddeneiland hanteren wij een minimum verzendbedrag van € 250,- euro.

Verzendkosten voor Belgie:

Bestellingen vanaf € 195,- exclusief BTW worden gratis verzonden. Op bestellingen tot € 195,- exclusief btw berekenen wij € 15,00 verzendkosten.

9-Aflevering:

Afleveringen vinden plaats op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 tot 17.00 uur. U ontvangt van ons zsm per email de datum van de afleverdag. Via onze transporteur ontvangt u per email een bericht binnen welk tijdsblok (van 2 uren) uw order geleverd gaat worden.
Is uw bedrijf op een bepaald dagdeel gesloten of onbemand, vermeld dit dan bij uw bestelling in het veld “opmerkingen”. Is uw bedrijf gevestigd op een beperkt toegankelijk terrein of moeilijk toegankelijk voor vrachtwagens, geef dit dan ook door bij uw bestelling in het veld “opmerkingen”. Het is niet mogelijk om de goederen zelf af te halen.

10- Levertijd:

Het overgrote merendeel van onze producten zijn op voorraad. Hierdoor kunnen wij in de meeste gevallen binnen 24 uur afleveren. Indien u voor 13.00 uur heeft besteld, ontvangt u uw levering de volgende werkdag. Op verzoek is het ook mogelijk om op zaterdag geleverd te krijgen.
Op onze site vermelden wij bij ieder product de verwachte levertijd. Indien een deel wel voorradig is en een ander deel van uw bestelling niet, wordt uw bestelling in delen geleverd. Hiervoor rekenen wij geen extra transportkosten. Wij bieden u deze service omdat wij realiseren dat het erg onhandig kan zijn om zonder bepaalde hygiëne producten te zitten.

U ontvangt altijd na uw bestelling per mail een bevestigng van de aflevertermijn. Indien uw order onverhooopt toch niet direct leverbaar is, melden wij u in deze mail de verwachte leverdatum.

Indien het adres niet bereikbaar is of er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen, wordt de bestelling op een ander tijdstip nogmaals aangeboden. Deze tweede aanbieding valt niet binnen de genoemde leveringstermijn van 24 uur.

11-Annuleren of wijzigen van een bestelling:

Indien u uw bestelling op de site heeft geplaatst en naderhand wilt wijzigen of annuleren, neemt u dan direct contact op met SchoonOnline.nl. Indien de bestelde goederen nog niet op transport zijn, kan de bestelling kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden.
Indien de door u bestelde goederen al wel op transport zijn, moet er een retour aangemaakt worden. Zie verder bij punt 12 ruilen en retourneren.

12-Ruilen en retourneren:

Indien een artikel niet voldoet aan uw verwachtingen of als u een verkeerd artikel heeft besteld, dient u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst te melden via verkoop@schoononline.nl of log in op uw account en maak eenvoudig online een retour aan. SchoonOnline.nl neemt alleen onbeschadigde artikelen in een onbeschadigde verpakking retour.
U ontvangt een bevestiging per mail van uw retour met een uniek retournummer en de instructies voor retourzending. Wij verzoeken u de producten in een overdoos of ingepakt met papier/plastic gereed te zetten voor retour, zodat de productverpakking ook onbeschadigd en vrij van poststickers blijft tijdens de retourzending. Als de geretourneerde producten en hun originele verpakkingen ongeopend en onbeschadigd door ons retour zijn ontvangen, mailen wij u een creditfactuur toe en storten wij uw aankoopbedrag aan u terug. Bij retouren ivm foutieve bestellingen e.d. wordt 5,- euro handelingskosten berekend en worden de transportkosten niet gecrediteerd.

13- Gratis terugsturen onder garantie of wegens defecten:

Indien een artikel defect of beschadigd is of niet correct is geleverd, heeft u het recht deze gratis te retourneren.
Stuur binnen 48 uur na ontvangst een e-mail onder vermelding van uw naam, bestelnummer, rekeningnummer en reden van retournering naar verkoop@Schoononline.nl of maak eenvoudig online een retour aan via uw account. U ontvangt een bevestiging per mail van uw retour met een uniek retournummer.
Onze vervoerder zal uw retour producten binnen 3 werkdagen bij u ophalen. Wij verzoeken u de producten in een overdoos of ingepakt met papier/plastic gereed te zetten voor retournering, zodat de productverpakking ook onbeschadigd en vrij van poststickers blijft tijdens de retourzending.
Als de geretourneerde producten door ons retour zijn ontvangen, mailen wij u een creditfactuur toe en storten wij uw het volledige aankoopbedrag incl transportkosten aan u terug. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om een nieuw product toegestuurd te krijgen.

14-Suggesties en klachten:

Ideeën, tips, maar ook klachten horen wij graag van u. Vindt u een stuk tekst op onze site onduidelijk of onvolledig, meld dit ons dan. Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. U ontvangt van ons altijd binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht of suggestie. U kunt zich met een klacht ook tot Thuiswinkel.org wenden.

15-Contact opnemen:

Wij zijn altijd geïnteresseerd in uw vragen of opmerkingen.
U kunt ons op de volgende wijze bereiken;
• e-mail : verkoop@Schoononline.nl
• telefoon : 0900-1451 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 15.00 uur - gratis)

Of maak gebruik van ons online contactformulier.

  • Handelsnaam: SchoonOnline.nl
  • Bedrijfsnaam: The Wiper Company B.V.
  • KVK nummer: 17097511
  • BTW nummer: NL8057.76.035.B01
  • IBAN: NL96ABNA0560407602
  • BIC: ABNANL2A