Veelgestelde vragen

Hier vindt u een antwoord op de onderstaande vragen. Staat uw vraag er niet bij, bel of mail ons dan. Wij helpen u graag verder:

Hoe plaatst u een bestelling?

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Is het mogelijk om te kopen op rekening?

Kan ik een offerte of korting bij grote afname krijgen?

Moet ik een account aanmaken?

Wat is de levertijd?

Kan mijn bestelling in twee delen worden verzonden?

Wat zijn de verzendkosten?

Hoe vind de aflevering plaats?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat gebeurt er als niet mijn hele bestelling op voorraad is?

Hoe word ik geïnformeerd over de levertijd?

Wat gebeurt er als het adres niet bereikbaar is of er niemand aanwezig is?

Ruilen en retourneren?

Welke artikelen kan ik retourneren?

Hoe moet ik de producten retourneren?

Wat gebeurt er na ontvangst van de geretourneerde producten?

Wat moet ik doen als een artikel defect, beschadigd of incorrect geleverd is?

Hoe moet ik defecte of beschadigde producten retourneren?

Wat gebeurt er na ontvangst van de geretourneerde producten?

Hoe kan ik suggesties of klachten indienen?

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over de producten of dienstverlening?

Hoe kan ik contact opnemen met SchoonOnline?